ahitriko.com.tr’den nasıl sipariş verebilirim?
Öncelikle satın almak istediğin ürünü "Sepete Ekle" butonu ile sepetinize ekleyin.
Satın almak istediğin tüm ürünleri sepete ekledikten sonra, sağ üst köşede yer alan "Ödeme" butonuna tıklayarak sepetine gidin.
Açılan sayfada teslimat adresi kısmını eksiksiz bir şekilde doldurarak, "Kargo seçimine ilerle" butonuna basın. Yeni açılan sayfada ödeme şeklini seçip, gerekli bilgileri eksiksiz doldurun.
Son olarak "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayarak, satın alma işlemini gerçekleştirebilirsin.
Üye olmadan sipariş verdiğimde, siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişini bilengiyim.com üzerinden takip edebilmek için üye olman gerekmektedir. Üye olmadan verdiğin siparişleri seninle paylaşılan mail veya SMS'de bulunan takip numarası ile takip edebilirsin.
Oluşturduğum siparişime ürün ekleme-çıkarma veya siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Siparişin kargoya verilmeden önce talebini iletmen halinde; ekleme, çıkarma veya değişiklik yapabilirsin. Talebin ile ilgili daha fazla bilgi için Müşteri Hizmetleri'mize ulaşabilirsin. Tel No: 0212 462 46 21
Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
Ana sayfada üye girişi yaptıktan sonra, sağ üst köşede yer alan kullanıcı adına tıklayarak “Siparişlerim” bölümünden güncel siparişlerinin tüm bilgilerini kontrol edebilirsin.
Aynı şekilde siparişini tamamladıktan sonra siparişlerim sayfasında yer alan kargo takip numarana tıklayarak da, siparişinin kargo durumunu takip edebilirsin.
Siparişin kargolandıktan sonra SMS ve e-mail olarak takip bilgileri seninle paylaşılacak.
Aras Kargo Müşteri Hizmetleri'ne 444 25 52 nolu telefondan ulaşarak veya Aras Kargo internet sitesinden sipariş numarasıyla birlikte gönderinin takibini yapabilirsin.
Sipariş vermek için üye olmak zorunda mıyım?
Sipariş verebilmen için üye olmana gerek yoktur. Fakat siparişlerini daha hızlı vermek, sitemiz üzerinden kargo takip gerçekleştirmek, sana özel kampanyalardan yararlanmak, iptal ve iade işlemlerini daha hızlı gerçekleştirebilmek için üye olmanı öneririz.
Seçtiğim ürün stokta var mı?
Satın almak istediğin ürünün stokta olup olmadığını, ürünle ilgili sayfada "Beden Seçimi" bölümünden kontrol edebilirsin.
Ürünleri sepetimde ne kadar bekletebilirim?
Sepetindeki ürünleri, stokları tükenene kadar sepetinde bekletebilirsin. Sepetindeki ürünün stokları tükendiğinde, ürün sepetinden otomatik olarak silinir.
Hediye kuponumu tüm siparişlerimde kullanabilir miyim?
Hediye kuponunu aksi belirtilmediği sürece geçerli olan herhangi bir siparişin için kullanabilirsin.
Ödeme seçenekleriniz nelerdir?
Kredi kartı ve debit kart ile ödeme kabul etmekteyiz.
Siparişlerimizde taksit yapıyor musunuz?
Kredi kartı ile oluşturacağın siparişlerinde tek çekim, den 12 taksite kadar yapabilirsin.
Kredi kartı ile ödeme yaparken ne kadar güvendeyim?
ahitriko.com.tr, kişisel verilerin toplanması ve saklanması konusunda en üst güvenlik önlemlerini kullanmaktadır.
Kredi kartı bilgilerinin bankalara şifreli bir şekilde gönderilmekte ve bilengiyim.com tarafından saklanmamaktadır.
Kapıda ödeme yapabilir miyim?
Kapıda ödeme servisimiz bulunmamaktadır.
İade ücreti kredi kartıma ne zaman yansır?
İade kargon bize ulaşıp iade işlemi yapıldıktan sonra 15 iş günü içinde iade tutarı hesabına aktarılacaktır.
Siparişimi iptal ettim. Kargo ücretimi geri alabilecek miyim?
Siparişin kargoya verilmediyse, kargo ücreti ile birlikte ödediğin tutarın iadesi yapılmaktadır.